در حال بارگذاری ...

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان انتخاب شد

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جلال قلعه شاخانی از نیرو های بومی و اهل سنت به عنوان مدیر کل جدید ارشاد کردستان منصوب شد.

 به گزارش تئاتر کردستان،  از سوی سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلال قلعه شاخانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب شد.

در حکم صادر شده از سوی صالحی آمده است:نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب می شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنر پرور استان کردستان در مسیر رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری سرپرستی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان را بر عهده داشت.

جلال قلعه شاخانی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان پیش از این معاون فرهنگی اداره کل بوده و در سابقه وی سرپرستی اداره کل، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران نیز به چشم می‌خورد.

ایشان از نیروهای بومی و اهل سنت و مورد وثوق هنرمندان استان بوده و سوابق ارزشمندی در حوزه ی فعالیت های فرهنگی هنری داشته و بسیاری از فعالیت و جشنواره ها  استان مدیون مدیریت ،پیگیری و حمایت های ایشان است.

هیئت مدیره و هنرمندان تئاتر کردستان این انتصاب شایسته را به فال نیک گرفته و برای جلال قلعه شاخانی آرزوی توفیق روز افزون دارند.جلسه ی تودیع و معارفه ی مدیر کل ارشاد اسلامی کردستان  فردا چهار شنبه 17 آیان راس ساعت 10 در کجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران