در حال بارگذاری ...
اختتامیه تئاتر طنز

جشنواره طنز دیواندره به ایستگاه پایانی رسید

چهارمین جشنواره ی منطقه ای تئاتر طنز دیواندره با معرفی برگزیدگان خود به پایان رسید.

به گزارش تئاترکردستان، چهارمین جشنواره ی منطقه ای طنز دیواندره که با حضورهنرمندان 10 گروه نمایشی ازاستان های آذربایجان غربی، همدان، کرمانشاه، ایلام ، لرستان و کردستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره، انجمن هنرهای نمایشی استان و با همکاری فرمانداری،شورای اسلامی شهر وشهرداری و سایر ادارات شهرستان دیواندره با محوریت نفی خشونت و جنگ طلبی و در حمایت از گسترش صلح و شادی در جهان، نگاه هنرمندانه، تحلیلی و طنازانه به مسائل آسیب های اجتماعی روز، خصوصا مسائل خانواده، جوانان، طلاق و مبارزه با مصرف مواد مخدر، بهره برداری از فرهنگ بومی و محلی در نمایش ها، استفاده از شیوه های کمدی ایرانی برگزارو با استقبال بسیار خوب مردم دیواندره مواجه شد.

داوران جشنواره متشکل از دکتر فارس باقری ، دکتر رفیق نصرتی و یوسف باپیری نفرات برگزیده ی خود را به شرح زیر معرفی کردند.

در بخش پوستر و بروشور لوح تقدیر و جایزه نقدی به فاتح عیسی زاده برای نمایش "گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند" تعلق گرفت.

در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی را احمد جعفری مرق باغ هپروت از ایلام دریافت کردند .

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر و جایزه نقدی به بهار لطافتیان برای طراحی لباس  نمایش "علی مردان خان" از سنندج اهدا شد.

در بخش دکورو طراحی صحنه جایزه جشنواره به محمد اسمعیل بیگی برای نمایش مرق باغ هپروت از ایلام تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد لوح تقدیر به طور مشترک به فردین قادری برای بازی در نمایش " علی مردان خان " از سنندج، محمد شاه حسینی از ایلام و اسماعیل محمودی برای بازی در نمایش "گودو می آید " از دیواندره و میلاد زنگنه برای بازی در نمایش فردهای منحصر به فرد از تویسرکان رسید.

تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگراول مرد به نیما ایمان زاده برای بازی درنمایش "علی مردان خان " از سنندج اهدا گردید.

در بخش بازیگری زنلوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک در بخش بازیگر زن بطور مشترک به مرجان آقا نوری برای بازی در نمایش "فردهای منحصر به فرد "و فاطمه محمدیان شمالی برای بازی در نمایش "مرق باغ هپروت" اهدا شد.

تندیس و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن به صورت مشترک به پگاه معصومی با کار" موش کجا گربه کجا " و پریسا قلی پور برای بازی در نمایش" علی مردان خان" از سنندج رسید.

در بخش نمایشنامه لوح و جایزه نقدی به سجاد طهماسبی با کار فردهای منحصر به فرد و تندیس و دیپلم افتخار به ناصح کامکاری برای نمایش" مرق باغ هپروت "از ایلام اهدا گردید.

در بخش کارگردانی  لوح تقدیر به نرگس بهمنی برای نمایش بستنی داغ از دیواندره رسید.

 وتندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی مشترکا به میلاد زنگنه برای کارگردانی نمایش "فردهای منحصر به فرد " و عبید رستمی برای کارگردانی نمایش" علی مردان خان" از سنندج اهدا شد.




نظرات کاربران