در حال بارگذاری ...

دیدار استاندار و مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی

مهندس مراد نیا استاندار کردستان و جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون مسائل فرهنگی و هنری استان کردستان دیدار کردند.

به گزارش تئاتر کردستان، مهندس مراد نیا استاندار کردستان و جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون مسائل فرهنگی و هنری استان کردستان  دیدار کردند.

حل مشکلات اساسی و زیر ساختی فرهنگ و هنر استان،ارتقائ بودجه ی فرهنگی هنری استان ،پروژه ی تالار مرکزی سنندج ، توجه ویژه ی وزارت ارشاد بهکردستان و نحوه ی مراودات فرهنگی هنری به اقلیم کردستان عراق و...از مهم‌ترین مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

پیش از این بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار با  هنرمندان تئاتر کردستان اعلام کردند: برای حل مشکلات فرهنگی هنری استان تمام توان و نیروی خود را به کار خواهم بست. 

ایشان افزودند: امکانات موجود در شان تئاتر کردستان نیست و مشکلات زیر ساختی تئاتر کردستان  اعم از کمبود فضاهای تمرین و تولید(سالن و پلاتو ) ظرف یکسال باید حل شود. 

 پیش از این نیز جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی با حمایت فرمانداری های استان مقدمات ساخت پلاتو در شهرستان های سنندج، قروه،مریوان،بانه و سقز را استارت زده و از محل بودجه های استانی و شهرستانی هزینه های ساخت این پلاتو ها را تامین کرده‌اند.

 




نظرات کاربران