در حال بارگذاری ...
با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی ایران

دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌الملی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد

با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی ایران ، جلال قلعه شاخانی، دبیر سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان شد.

به گزارش تئاتر کردستان، جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به‌عنوان دبیر سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شد.
در بخشی از متن این حکم تأکید شده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به‌عنوان مهم‌ترین رویداد تخصصی کشور در حوزه تئاتر خارج از صحنه، پس از دوازده دوره و تثبیت جایگاه خود، اکنون نیازمند ارتقاء جایگاه هنری و اعتلای کیفی در برگزاری و اجرا به‌ عنوان یک رویداد شاخص بین‌المللی و مردمی است
در این حکم استان کردستان و شهرستان مرزی مریوان، مردمان شریف، نجیب و هنردوست آن خطه و قابلیت‌های طبیعی، شهری و سرمایه ارزشمند انسانی این استان موردتوجه قرارگرفته و شناخت کامل ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و روزآمد و برگزاری خلاقانه، منسجم و کارآمد، لازمه ارتقاء جایگاه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان عنوان‌شده است.
در ادامه بهره‌مندی از توان هنری، فکری و اجرایی هنرمندان و صاحبنظران استان و کشور و مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی استان مورد تأکید قرارگرفته است.

گفتنی است جلال قلعه شاخانی پیش از این نیز به عنوان معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان سهم بسیار بزرگی دربرگزاری با کیفیت جشنواره   تئاتر خیابانی مریوان داشته است.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان 10 تا 14 شهریورماه 1397 با حضور گروه های نمایشی داخلی و خارجی در شهر مریوان برگزار می‌شود.




نظرات کاربران