در حال بارگذاری ...

بازدید هیئت مدیره ی تئاتر استان کردستان از دبیرخانه‌ی جشنواره تئاتر استانی

هیئت ریسه ی تئاتر کردستان طی دیداری با رییس اداره ارشاد قروه،دبیربیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی و تنی چند از هنرمندان تئاتر استان،روند اجرایی بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی را بررسی کردند.

به گزارش تئاتر کردستان، هیئت رییسه ی تئاتر کردستان طی دیداری با رییس اداره ارشاد قروه،دبیربیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی و تنی چند از هنرمندان تئاتر استان، روند اجرایی بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی را بررسی کردند.

در ابتدای جلسه  مژده رییس اداره ارشاد قروه نیز ضمن تشکر از حضور هیئت مدیره ی تئاتر استان در شهرستان قروه، آمادگی کامل  اداره ارشاد قروه و ادارات شهرستان را اعلام نموده و افزودند: تمام تلاش ما این است که جشنواره ی بیست و نهم ،به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال های قبل رشد داشته و در راستای ارتقائ تئاتر استان باشد.

عبید رستمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان نیز واگذاری دبیری جشنواره های استان به هنرمندان را نشانه ی اعتماد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به هنرمندان تئاتر استان دانسته و گفت: امیدوارم با برگزاری  جشنواره ای با کیفیت و ایجاد شرایطی یکسان برای تمامی گروه های شرکت کننده، شاهدحضور حداکثری گروه های نمایشی در جشنواره  باشیم.

در ادامه فاتح  بادپروا و محمد زارع زاده ،نایب رییس و بازرس  انجمن هنرهای نمایشی  استان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای هنرمندان تئاتر قروه آمادگی کامل انجمن هنرهای نمایشی استان  را برای برپایی جشنواره ای با کیفیت اعلام کرد.

در خاتمه یونس صحرا رو رییس انجمن قروه و دبیر بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی با ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام گرفته ، آمادگی کامل شهرستان را برای اجرای جشنواره ای با حضور حد اکثری گروه های نمایشی استان اعلام نموده و موانع و مشکلات موجود را نیز مطرح نمود.

او یکی از مهمترین نیاز های شهرستان را کمبود امکانات نور و صوت و سیستم سرمایشی سالن ها دانسته و گفت فرماندار و اعضای شورای اسلامی و شهردار قروه قول مساعدت برای برگزاری جشنواره را به هنرمندان تئاتر داده اند و امیدواریم با کمک های استان بتوانیم شرایط حضور 10 تا 12 گروه نمایشی را در جشنواره فراهم نماییم.ضمنا در راستای کیفی بخشی جشنواره  یکی دیگر از اقدامات این دوره حضور دو گروه نمایشی پیش کسوت در بخش ویژه ی جشنواره خواهد بود .

 بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی اواخر مرداد ماه درشهرستان قروه برگزار می‌شود. 




نظرات کاربران