در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر استانی

هیئت مدیره‌ تئاتر استان کردستان با فرماندار شهرستان قروه دیدار کردند

در راستای برگزاری جشنواره‌ی تئاتر استانی کردستان، هیئت مدیره‌ی تئاتر استان با فرماندار ، رییس شورای شهر، رییس ارشاد قروه، دبیر جشنواره و هنرمندان تئاتر قروه دیدار  وتبادل نظر کردند.

به گزارش تئاتر کردستان، در راستای برگزاری جشنواره ی تئاتر استانی کردستان، هیئت مدیره ی تئاتر استان با فرماندار، رییس شورای شهر، رییس ارشاد قروه، دبیر جشنواره و هنرمندان تئاتر قروه دیدار  وتبادل نظر کردند.

 موحد امان الهی فرماندار شهرستان قروه ضمن حمایت از این رویداد فرهنگی از آمادگی کامل ادارات شهرستان خبر داد و گفت: من و سایر همکارانم در ادارات شهرستان، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا انشالله جشنواره‌ای با کیفیت برگزار شود.

او افزود: هرچند منابع مالی شهرستان بسیار محدود است اما سعی می‌کنیم تمام بضاعت شهرستان را به کار بگیریم و خاطره‌ای خوب را در ذهن هنرمندان و مهمانان گرامی رقم بزنیم.

فرماندار قروه افزود: هنر تئاتر در استان کردستان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار بوده و هنرمندان این حوزه با کسب افتخار در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی همواره برای استان افتخار آفرین بوده‌اند.

عبید رستمی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان نیز ضمن تشکر از حمایت های فرماندار محترم، شورای اسلامی و شهرداری قروه ،آموزش و پرورش و سایر ادارات شهرستان گفت:مجموعه‌ی هنرمندان شهرستان و استان نیز آمادگی کامل دارند که تمام وقت در اختیار جشنواره بوده و تجارب خود را در اختیار دبیرخانه قرار دهند و انشالله با درایت فرماندار محترم شاهد برگزاری جشنواره‌ای بسیار خوب و با شکوه باشیم.

 یونس صحرارو دبیر جشنواره‌ی تئاتر استانی نیز  نیازهای مالی  جشنواره را مطرح و بر لزوم حمایت همه جانبه‌ی ادارات شهرستان تاکید کرد.

در ادامه خانم مژده رییس اداره ارشاد قروه، فاتح باد پروا و  محمد زارع زاده از اعضای هیئت مدیره تئاتر کردستان و عادل گنجی دبیر اجرایی جشنواره نیز نظرات خود را مطرح و خواستار حمایت  فرماندار محترم از این رویداد فرهنگی شدند.




نظرات کاربران