در حال بارگذاری ...

از پوستر هفته شهروندی سقز رونمایی شد

با حضور مسئولان و هنرمندان سقز و طی مراسمی پوستر هفته ی شهروندی سقز رو نمایی شد. هفته ی شهروند سقز در رشته های تئاتر ،فیلم و کاریکاتور ومسابقات قرانی برگزار می شود.

به گزارش تئاتر کردستان، طی مراسمی پوستر هفته ی شهروندی سقز رو نمایی شد.

سردار دوغی رئیس شورای شهر سقز در مراسم رونمایی از پوستر و تندیس هفته شهروندی سقز، گفت: جای بس خوشحالی است که شورای شهر سقز دوره پنجم در این رویداد بزرگ فرهنگی در چهار بخش" فیلم کوتاه، کاریکاتور، مسابقات قرانی و تئاتر خیابانی" نقش داشته است و از حامیان و دست اندرکاران این امر فرهنگی تشکر می نماییم.

سپس کامیل کریمیان سرپرست فرمانداری سقز با اشاره به رویکرد فرهنگ محوری دولت، برگزاری هفته شهروند سقز را امری ارزشمند قلمداد نمود و خود را حامی هنرمندان دانست.

امیر زارع زاده مسئول کمیسیون فرهنگی شورا و دبیر هفته فرهنگی شهروند سقز یکی از شاخصه های توسعه هر جامعه را اهمیت به مقوله فرهنگی دانست و افزود: سیاست کلی هفته شهروند سقز دعوت به مشارکت مردم در بحث مسایل شهری است. این جشنواره با گستره ۱۵ استان برگزار خواهد شد.

در ادامه قطب الدین صادقی  گفت: تولیدات فرهنگی می تواند جای تنهایی را پر کند، جای بسی خوشحالی است که شورا و شهرداری سقز وجهه فرهنگی را با چنین اجراهایی در سطح شهر تقویت نموده و امید است، بتوان بیش از پیش آیین و باورها خود را گسترش و انتقال داد.

در پایان مراسم از پوستر و تندیس هفته فرهنگی شهروند سقز رونمایی شد.




نظرات کاربران