در حال بارگذاری ...

استقبال تماشاگران از نمایش کمدی «دیزی پاشا» در سقز

نمایش کمدی  «دیزی پاشا» نوشته و کار علیرضا اسماعیلی از گروه تئاتر آناهیتا در سقز به روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوب مردم ومسئولان قرار گرفت.

  به گزارش تئاتر کردستان،نمایش کمدی   «دیزی پاشا» نوشته و کار علیرضا اسماعیلی در سقز به روی صحنه رفت و با استقبال بسیار خوب مردم ومسئولان قرار گرفت.

علیرضا اسماعیلی، کارگردان این نمایش  کاری از گروه آناهیتا سقز است و در باره ی این نمایش  گفت: این نمایش با مضمون کمدی، داستانی واقعی از تاریخ قدیم ایران را روایت می‌کند.

ایشان افزودند: چند آشپز در دربار شاه با علم به اینکه هر گونه مراوده با اتباع خارجی ممنوع اعلام شده است با سفیر یکی از کشور‌ها دیدار می‌کنند.
اسماعیلی افزود: در این میان اتفاقاتی روی می‌دهد که حاکی از مشکلات درون دربار و به پیوست آن جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به توقف طولانی مدت به صحنه نرفتن نمایشی کمدی در سقز، افزود: تصمیم گرفتیم این نمایش را به اجرا درآوریم که در اولین شب اجرا با استقبال خوب همشهریان هنر دوست سقزی روبرو شدیم.
بازیگران این نمایش عبارتند از :کمال نوجوان، ابراهیم روز فراخ، مصطفی یاسینی، وریا شاکری، امین صادقی، سرور رضایی و میثم شکری 
نمایش کمدی "دیزی پاشا" تا چهاردهم مرداد ماه هر شب از ساعت ۲۰ در سالن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه می‌رود.




نظرات کاربران