در حال بارگذاری ...
توسط گروه تجربه

«بالستیک زخم» در سنندج به صحنه رفت

نمایش «بالستیک زخم» نوشته :پیام لاریان به کارگردانی مشترک :نیما ایمان زاده و شعیب مکتب داری از تاریخ ۶ تا ۱۸ مرداد ماه ۹۷ درتالار تماشا ی مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کردستان، نمایش  «بالستیک زخم» نوشته :پیام لاریان به کارگردانی مشترک: نیما ایمان زاده و شعیب مکتب داری در سنندج  به روی صحنه رفت.

در این اثر نیما ایمان‌زاده، شعیب مکتب‌داری و پریسا قلی‌پور به ایفای نقش می پردازند

همچنین از صدای خسرو شهراز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلوزیون در قالب نریشن‌هایی در فواصل مختلف استفاده می‌شود.

در خلاصه نمایش آمده است: مرتضی و بیژن دوستی مشترک به نام علیرضا دارند که خواهر علیرضا به نام نسرین به دلیل تجاوزی که به او صورت گرفته است دست به خودکشی می‌زند و در این میان مرتضی و بیژن قصد دارند به علیرضا برای گرفتن انتقام خواهرش کمک کنند. در این بین دختری به نام آصفه که دوست مرتضی است یک روز قبل از قرار انتقام گیری به داستان وارد می شود و... .

عوامل این نمایش عبارتند از:  دستیار کارگردان: مائده کابلی، مدیر صحنه: فواد ابراهیمی، دستیار صحنه: سهند تورانی ، کامران احمدیان، طراح صحنه: نیما ایمان‌زاده، شعیب مکتب داری، طراح گرافیک و ساخت تیزر: شعیب مکتب‌داری، انتخاب موسیقی و طراح لباس: نیما ایمان زاده، ساخت و اجرای دکور: اسعد مرادیان ،سیروان محمدی، فیلم و عکس: ابوبکر مکتب داری ، صباح شیخ احمدی.

نمایش  «بالستیک زخم» از تاریخ 6 تا 18 مرداد ماه 97 درتالار تماشا ی  مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به صحنه رفت.




نظرات کاربران