در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی «چراغ های شهر را خاموش نکنید» در سنندج

نمایش خیابانی "چراغ های شهر را خاموش نکنید" به نویسندگی و کارگردانی "نیما ایمان زاده" از گروه تئاتر تجربه سنندج در سری دوم اجراهای خود از ۱۵ تا ۲۵ مرداد ۹۷ ساعت ۲۱ در پارک آی تی ، پارک سپیدار و مجتمع فرهنگی هنری فجر اجرا می شود.

به گزارش تئاتر کردستان، نمایش خیابانی "چراغ های شهر را خاموش نکنید" به نویسندگی و کارگردانی "نیما ایمان زاده" از گروه تئاتر تجربه در سری دوم اجراهای خود از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ مرداد ۹۷ ساعت ۲۱ در پارک آی تی ، پارک سپیدار و مجتمع فجر اجرا می شود.

نیما ایمان زاده در مورد این نمایش گفت: یکی از مشکلات اصلی جوامع امروز ی عدم رعایت حق و حقوق کودکان است .کودکان در جامعه ی ما نیز از این قاعده خارج نیستند و به گمان ما آنگونه که شایسته است از طرف جامعه و حتا خانواده ها هم مورد حمایت قرار نمی گیرند.تاثریات مخرب کودک آزاری بر جامعه زنگ خطری است که به صدا در آمده و همه ی ما موظف ایم به هرشکل ممکن نسبت به آگاهی جامعه و خصوصا خانواده ها اقدام کنیم .

در خلاصه این  نمایش آمده که دختری به نام لیلا از بچگی عاشق دریاست و به دلیل اذیت و آزار خانواده اش می‌خواهد با قایق های کاغذی که می سازد به پشت دریاها برود...

  پریسا قلی پور، ثنا ناصری، امین گلی، عمران مرادی، فواد ابراهیمی، سهند تورانی، پریا رازدار، سیروان محمدی، رضا فراقی، نونا فاطمی و هونیا صادق ایوبی در این  نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 




نظرات کاربران