در حال بارگذاری ...

معرفی داوران بخش بازبینی تئاتر خیابانی مریوان

داوران بخش بازبینی جشنواره ی بین المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند.

به گزارش تئاتر کردستان، با حکم جلال قلعه شاخانی مدیر کل ارشاد کردستان و دبیر سیزدهمین جشنواره ی تئاتر کردستان ،داوران بخش بازبینی تئاتر خیابانی مریوان انتخاب شدند.

دکتر مریم معترف، دکتر خسرو سینا، عبید رستمی، فرامرز قلیچ خانی و سروش طاهری وظیفه ی  داوری بخش انتخاب نمایش‌ها را بر عهده خواهند داشت.

قلعه شاخانی در گفتگو با تئاتر کردستان، جشنواره ی بین المللی تئاتر خیابانی را یکی از اتفات مهم و تاثیر گذار تئاتر ایران دانست و گفت: ما تمام و توانمان را به کار خواهیم بست که به لحاظ کیفیت و کمیت جشنواره ی امسال را ارتقاء بخشیده و متفاوت برگزار کنیم.

ایشان همچنین تخصص،خوش نامی و سلامت نفس را از مهمترین معیار های انتخاب داوران در تمام بخش های جشنواره دانسته و افزودند: داوران ما تمام تلاش  خود را خواهند کرد که انتخاب ها بر اساس معیار های تئاتر خیابانی و کیفیت آثار  باشد.

قلعه شاخانی گفت : بر اساس فراخوان از میان آثار واصل شده به دبیرخانه،هیئت داوران در بخش آزاد 20 نمایش،در بخش آیینی سنتی5 نمایش و در بخش کودک نیز 4 نمایش را انتخاب خواهند نمود.

دبیر جشنواره خیابانی مریوان گفت : در بخش بین الملل و مهمان نیز رایزنی ها انجام شده و انشالله نمایش هایی که دارای شرایط لازم باشند در جشنواره حضور پیدا خواهند کرد.

 

سیزدهمین جشنواره ی بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با دبیری جلال قلعه شاخانی  دهه دوم شهریور در مریوان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران