در حال بارگذاری ...

زمان برگزاری جشنواره ی تئاتر استان کردستان تغییر کرد

جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دیدار با موحد امان الهی فرماندار شهرستان قروه از روند اجرایی بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی بازدید به عمل آورد

به گزارش تئاتر کردستان،جلال قلعه شاخانی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته ضمن  دیدار با موحد امان الهی فرماندار شهرستان قروه  از دبیر خانه و روند اجرایی بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی  بازدید به عمل آورد.

در این دیدار که عبید رستمی  رییس انجمن هنرهای نمایشی کردستان،مژده رییس اداره ارشاد قروه،یونس صحرارو دبیر جشنواره ی استانی ،کورش احمدی رییس روابط عمومی اداره کل و تنی چند از هنرمندان حضور داشتند از روند تعمیر و تجهیز پلاتو های قروه بازدید به عمل آمد.

 قلعه شاخانی درگفتگو با تئاتر کردستان گفت:جشنواره ی تئاتر استانی از قدمت و جایگاه ویژه ای در بین هنرمندان برخوردار است و ما نیز تمام تلاش مان را می‌کنیم که این جشنواره در شرایط بسیار خوبی برگزار گردد.

ایشان افزود امسال در جهت برون سپاری جشنواره به شهرستان ها ،جشنواره ی تئاتر استانی رادر شهرستان قروه برگزار می کنیم و امید واریم این مسئله به ارتقاء تئاتر این شهرستان بیانجامد.

در ادامه ی این دیدار با توجه به عدم آمادگی کامل پلاتو های قروه و در جهت ایجاد  شرایط مطلوب برای گروه های شرکت کننده ،مصوب شد تاریخ برگزاری جشنواره از 27 تا 29 مرداد به 2 تا 5 شهریور تغییر یافته و دبیر خانه با تمام جدیت موانع و مشکلات موجود را مرتفع نماید.




نظرات کاربران