در حال بارگذاری ...
تنور داغ اجرا های عموم در کردستان

مریم معترف مهمان ویژه نمایش «گور به گور»

نمایش«گوربه گور» به نویسندگی میثم فرهمندیان وکارگردانی زهرامحمدی کاری از گروه تئاتر تجربه ، از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ مرداد ساعت۱۹ در پلاتو تماشای مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کردستان؛ نمایش «گوربه گور» نوشته  میثم فرهمندیان به کارگردانی  زهرا محمدی از تاریخ  25 تا 30 مرداد  ساعت19 در پلاتو تماشای مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج اجرای عموم خواهد داشت.

زهرا محمدی در گفتگو با تئاتر کردستان گفت: موضوع اصلی این نمایش مشکلات و معضلات خانوادگی و اجتماعی است که امروزه دامن‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده و با آن دست به گریبان هستند بسیاری از مخاطبان ارتباط نزدیکی با نمایش برقرار کرده اند و به گفته ی آنها ارتباطات کاراکترها قابل لمس و واقعی است و هر کس به نحوی در زندگی روزمره با آن روبرو می شود.

در این نمایش که کاری  است از گروه تئاتر تجربه سنندج بازیگرانی چون:  فردین قادری، روزبه قبادی، مژگان اسمائیلی و شادی محمدی حضور دارند و دیگر عوامل نمایش: طراح صحنه ولباس: زهرا محمدی/ طراح نور :کیانوش گل‌محمدی/ دستیار کارگردان:آکو خدری /مسئول صحنه : فراز زندی /طراح گریم: ثنا ناصری / مسئول هماهنگی ومدیرصحنه : مژده محمدی هستند که  زهرا محمدی را در این نمایش همراهی می‌کنند.

این نمایش به مدت یک ساعت و در سه صحنه اجرا می‌شود که مورد استقبال تماشاگران فهیم تئاتر شهر سنندج قرار گرفت و علاوه بر هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر استان  مریم معترف نیز از این نمایش دیدار کردند.

لازم به ذکر است این نمایش به بیست ونهمین جشنواره ی تئاتر استانی راه پیدا کرده است.




نظرات کاربران