در حال بارگذاری ...
دبیر بیست و نهمین جشنواره ی تئاتراستانی کردستان:

تئاتر جریان دائم زندگی است

تئاتر جریان دائمی زندگی است با شکلی دیگر وگونه ای دیگر که آدمی را به اندیشیدن وا می دارد.تئاترتکاپویی است برای دریافت وشناخت ناشناخته ها ، وتلاشی شریف و ستودنی است برای ارائه زیبایی ها.

به گزارش تئاتر کردستان، یونس صحرارو دبیر بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استانی در گفتگویی با تئاتر کردستان گفت:تئاتر جریان دائمی زندگی است با شکلی دیگر وگونه ای دیگر که آدمی را به اندیشیدن وا می دارد.تئاترتکاپویی است برای دریافت وشناخت ناشناخته ها ، وتلاشی شریف و ستودنی است برای ارائه زیبایی ها.

ایشان همچنین افزودند:بسیار خرسندیم که بیست ونهمین جشنواره تئاتر استان کردستان به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی وبا حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان به میزبانی شهرستان قروه درحال برگزاری است این جشنواره پس از اعلام فراخوان به گروههای نمایشی استان پذیرای چهارده اثر از شهرستان های قروه ،سنندج،بیجار ،مریوان،سقز،دهگلان بود  که پس از  بازبینی هشت اثر به مرحله مسابقه جشنواره بیست ونهم راه یافت که شامل دو نمایش از قروه، سه نمایش از سنندج، 2 نمایش از مریوان و یک نمایش از بیجار در جشنواره بیست ونهم اجرا خواهند داشت.

صحرا رو گفت: داوری این جشنواره برعهده ی ،امیر آتشانی،فرشید گویلی وپیمان دانشمند است و ارزیابی نمایش های بخش مسابقه را انجام خواهند داد.

دبیر جشنواره تئاتر استانی ضمن تشکر از حضور همه ی هنرمندان استان،از حمایت های  تمامی کسانی که به هر نحوی در راستای برگزاری جشنواره گام برداشتند قدر دانی کرد و افزود: اگر حمایت های فرماندار محترم شهرستان قروه ومدیران شهرستان نبود بی گمان با مشکلات عدیده ای مواجه بودیم و از این بابت از ایشان و تمام مدیران شهرستان قروه که نهایت همکاری را برای برگزاری باشکوه این جشنواره داشتند قدردانی می‌نماییم.




نظرات کاربران