در حال بارگذاری ...
همزمان با هفته دولت

پلاتو شهرستان قروه کلنگ زنی شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و در جریان اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر کردستان پروژه احداث ساختمان پلاتو قروه با حضور موحد امان اللهی فرماندار شهرستان قروه ،جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان استان و مسئولان شهرستان کلنگ زنی شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و در جریان اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر کردستان پروژه احداث ساختمان پلاتو قروه با حضور موحد امان اللهی فرماندار شهرستان قروه ،جلال قلعه شاخانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان استان و مسئولان شهرستان  کلنگ زنی شد.

به گزارش تئاتر کردستان، بعد از ظهر روز دوشنبه در جریان اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر کردستان و همزمان با چهارمین روز از هفته دولت پروژه پلاتو نمایش قروه در مجموع احداث ۷ پلاتو در سطح استان کلنگ زنی شد.

به گفته مدیر کل ارشاد اسلامی کردستان این پروژه در زمینی به مساحت ۲۶۵ مترمربع با ظرفیت ۱۵۰ نفر و اعتبار برآورد شده برای آن ۷۰۰ میلیون تومان بوده که در سال گذشته ۱۱۶ میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته است.

«جلال قلعه شاخانی» محل تأمین اعتبار این پروژه را از اعتبارات استانی و شهرستانی دانست و تأکید کرد در صورت تأمین اعتبار در مدت ۶ ماه پروژه تکمیل خواهد شد.

فرماندار قروه هم در ادامه با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی هنرمندان قروه ساخت پلاتو نمایش مناسب بود، اظهار داشت: برای احداث این پروژه باید نظارت های اصولی شکل گیرد تا تمامی استانداردهای لازم در این زمینه در نظر گرفته شوند.

«موحد امان اللهی» با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کردستان در قروه، گفت: این جشنواره یک رویداد فرهنگی مهمی بود که توانست توانمندی شهرستان را نشان دهد و امید می رود هنرمندان میهمان هم با خاطره ای خوش به شهرهای خود بازگردند.




نظرات کاربران