در حال بارگذاری ...
کلنگ زنی

کلنگ ساخت پلاتو دیواندره به زمین زده شد

همزمان با روزهای پایانی هفته دولت در کردستان،مراسم کلنگ زنی سالن پلاتو و دبیرخانه جشنواره تئاتر طنز دیواندره توسط مهندس مرادنیا استاندار کردستان به زمین زده شد.

به گزارش تئاتر کردستان، هم‌زمان با روزهای پایانی هفته دولت در کردستان،مراسم کلنگ زنی سالن پلاتو و دبیرخانه جشنواره تئاتر طنز دیواندره توسط مهندس مرادنیا  استاندار کردستان به زمین زده شد.

استاندار کردستان در این مراسم گفت: اجرای چنین پروژه هایی منجر به ایجاد شادی و نشاط و انگیزه در جامعه هنری و رونق هر چه بیشتر هنر تئاتر شود.

بهمن مرادنیا با بیان اینکه کردستان مهد هنر است، عنوان کرد: بی شک احداث سالن پلاتو زمینه ساز حضور و رشد هنری بیشتر نسل جوان خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این مراسم گفت: این سالن پلاتو در زمینی به مساحت ۲۶۵ مترمربع با ظرفیت ۱۵۰ نفر احداث خواهد شد.

جلال قلعه شاخانی اعتبار مورد نیاز این پروژه را ۸۰۰ میلیون تومان ذکر و  عنوان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات شهرستانی و ۳۰۰ میلیون تومان هم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد تامین می شود.

وی زمان اجرای پروژه را ۶ ماهه خواند و بیان کرد: اگر مشکلی در راستای تامین اعتبار این پروژه ایجاد نشود تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

استاندار کردستان ظرفیت این پلاتو را نسبت به جمعیت شهرستان کم خواند و دستور افزایش آن به ۳۰۰ نفر را داد و گفت: اعتبار مورد نیاز احداث پلاتو هم تامین خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 




نظرات کاربران