در حال بارگذاری ...

عبید رستمی معاون فرهنگی ارشاد کردستان شد

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبید رستمی از هنرمندان نام آشنای تئاتر کردستان، به عنوان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان منصوب شد.

به گزارش تئاتر کردستان، با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عبید رستمی از هنرمندان نام آشنای تئاتر کردستان، به عنوان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

  جناب آقای عبید رستمی

 

عرصه فرهنگ و هنر جولانگاه پیوند گوهر هنر به صدف خدمت است و چه گوارا خواهد بود که این صدف، مروارید تلاش مخلصانه و خدمت صادقانه را در دل پرورانده باشد.

با عنایت به تعهد، تخصص، توانمندی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون فرهنگی  و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند منان و با الهام از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و همکاری اصحاب فرهنگ و رسانه، شاهد برنامه ریزی و اقدامات اثر بخش شما در حوزه فرهنگ و رسانه باشیم.

 

جلال قلعه شاخانی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان

 

گفتنی است عبید رستمی کارشناس مدیریت فرهنگی بوده و از سال 68 به عنوان نویسنده،بازیگر و کارگردان تئاترفعالیت مستمر داشته و از سال 85  نیز رییس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان است.

رستمی، علاوه بر جشنواره های مختلف استانی؛ منطقه ای و سراسری، بیش از 10 دوره در جشنوارهی بین المللی تئاتر فجر حضور داشته و جایزهی ویژهی هیئت داوران فجر را نیز به خاطر نمایش "گیهانی به بلندای البرز" دریافت کرده است.

رستمی همچنین دربسیاری از جشنواره های استانی،منطقه ای و سراسری نیز به عنوان بازخوان، هیات انتخاب و داور حضور فعال داشته و عضو شورای صدور پروانهی نمایش کردستان است.




نظرات کاربران