در حال بارگذاری ...
در حاشیه جشنواره بین المللی تئاتر کوردی

برگزاری کارگاه آموزشی طراحی صحنه و کارگردانی در سقز

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز از برگزاری ٢ کارگاه آموزشی در زمینه طراحی صحنه و کارگردانی از برنامه های بخش جنبی این دوره از جشنواره تئاتر کوردی سقز خبر داد.

به گزارش تئاتر کردستان، به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، اسماعیل پاشایی در حاشیه برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز اظهار کرد: برگزاری ٢ کارگاه آموزشی در زمینه آموزش طراحی صحنه و آموزش کارگردانی در بخش جنبی این دوره از جشنواره پیش بینی شد.
وی ادامه داد: کارگاه آموزش کارگردانی زیر نظر دکتر قطب الدین صادقی در روزهای جمعه و شنبه ٩ و ١٠ آذر ماه در سالن کتابخانه عمومی شماره یک سقز برگزار می شود.
پاشایی، زمان برگزاری کارگاه آموزشی کارگردانی را سه ساعت اعلام کرد و افزود: این کارگاه ساعت ١٨ تا ١٩:٣٠ روز جمعه ٩ اذر و ساعت ٨:٣٠ تا ١٠ روز شنبه ١٠ آذر دایر می شود.
دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز در خصوص کارگاه آموزشی طراحی صحنه نیز گفت: این کارگاه نیز زیر نظر استاد ناصح کامکاری به مدت ٢ روز برگزار می‌شود.
به گفته وی، کارگاه طراحی صحنه ساعت ٨:٣٠ تا ١٠ روزهای پنجشنبه و جمعه ٨ و ٩ اذر جاری در سالن کتابخانه عمومی شماره یک سقز پذیرای علاقه مندان است.
پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کوردی سقز از ٧ تا ١١ آذر ماه جاری با حضور ١٤ گروه نمایشی در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار می‌شود.




نظرات کاربران