در حال بارگذاری ...
انتخابات انجمن هنرهای نمایشی کردستان

اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی کردستان انتخاب شدند

دومین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسی انجمن هنرهای نمایشی شعبه کردستان با حضور اعضای هسته ی مرکزی گروه های نمایشی استان در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنند ج برگزار شد.

 به گزارش تئاتر کردستان، دومین دوره ی انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان  کردستان چهار شنبه 3 بهمن با حضور اعضای هسته مرکزی گروه نمایشی استان در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد .

برابر آیین نامه از میان کاندیداها و بر اساس بیشترین رای 5 نفر که در این انتخابات منتخب می‌شوند به مدت 2 سال به عنوان هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان شروع به کار کرده واین افراد پس از انتخابات نیز از میان خود 1  نفر را به عنوان رییس انجمن معرفی خواهند کرد.

 130نفر ازهنرمندان عضو هسته ی مرکزی گروه های  ثبت شده واجد شرایط رای دادن  در این انتخابات شرکت کردند که در جلسه 76 نفراز این تعداد به صورت حضوری  و 51 نفر نیز با انتخاب وکیل سهیم بودند .

در این انتخابات 127 برگه تعرفه برای انتخاب 5 نفر هیئت مدیره و 1 نفر بازرس از میان 10 کاندیدای هیئت مدیره و 3 کاندیدای بازرسی توزیع و 125 تعرفه در صندوق ها انداخته شد.

حمیدرضا احمدی کردستانی، علیرضا اسماعیلی، امید اکبر، سیدفاتح بادپروا، صابر دلبینا، امیر زارع زاده، بهاالدین عزیززاده، مازیار قبادی، سامان مهران و شهرام میرزایی خود را برای ترکیب هیئت مدیره جدید انجمن  و سید فریدون احمدی، داریوش رفعتی و حسین مرادی خود را برای بازرسی کاندیدا کردند.

قبل از رای گیری بها الدین عزیززاده از هنرمندان تئاتر بانه از رقابت هیئت مدیره  اعلام انصراف کرد ورای گیری با 9 نفر برای هیئت مدیره آغاز شد.

در این دوره 3 نفر از معاونین اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ( محمود رستم پورمعاونت  اداری ومالی – سامان احمدی سرپرست معاونت هنری و عبید رستمی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ) رییس حراست اداره کل(مهدی یوسفی) و دو نفر از پیشکسوتان تئاتر استان(توفیق ملکی و اسماعیل پاشایی) به عنوان ناظر حضور داشتند و انتخابات در جوی کاملا آرام و توام با احترام برگزار و نتایج به شرح زیر به دست آمد.

تعداد برگه های تعرفه : 127 برگه

تعداد آرای ماخوذه : 125

نتایج شمارش آرا به ترتیب تعداد:

1-  مازیار قبادی با۷۵ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

2 - فاتح بادپروابا۷۴ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

3 - حمیدرضا احمدی کردستانیبا ۷۲ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

4 - امیرزارع زادهبا ۶۸ رای– عضو اصلی هیئت مدیره

5 - علیرضا اسماعیلی۶۵ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

6 - شهرام میرزایی با ۵۸ رای  - عضو علی البدل اول

7 - امید اکبر با ۴۶ رای  -عضو علی البدل  دوم

8 - سامان مهران 42 رای

9 - صابر دلبینا 39 رای

 

  همچنین در بخش انتخاب بازرسی آرا به شرح زیر است:

1- فریدون احمدی با ۶۹ رای به عنوان بازرس جدید انجمن هنرهای نمایشی کردستان منتخب شد.

2 -داریوش رفعتی 32 رای

3- حسین مرادی 10 رای

 

 

 

 




نظرات کاربران