در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی « تحجر » در مریوان به اجرا درآمد

نمایش تحجر روایتی است از واقعیت تلخ و تراژیک جامعه که بی تفاوتی انسان های امروزی را نسبت حوادث و  اتفاقات اطراف شان به چالش می کشد. این نمایش بدون کلام و با بهره گیری از موسیقی و حرکت اجرا می شود.

به گزارش تئاتر کردستان، نمایش « تحجر » اثری از گروه تئاتر « ری را » مریوان ،به نویسندگی عباس حاکی و کارگردانی کریم خاوری از ۲۶ الی ۳۱ تیرماه در شهر مریوان اجرا می شود.

نمایش تحجر روایتی است از واقعیت تلخ و تراژیک جامعه که بی تفاوتی انسان های امروزی را نسبت حوادث و  اتفاقات اطراف شان به چالش می کشد. این نمایش بدون کلام و با بهره گیری از موسیقی و حرکت اجرا می‌شود.

‌بازیگران این نمایش عبارتند از :  نامق خدایار، محمد عبدی، اقبال درخشانی، گوران جهانی،خبات فتحی، محمد دارپرنیان، محمد جاجرمند، بابک محمدی، زانیار سبحانی و  هستی رجبی هستند.

 دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاورکارگردان: نامق خدایار، طراحی فضا : قدریه بابایی،  موسیقی: ریبین محمدی، دانا محمدی، طراح پوستر و بروشور: عابد زارعی، تصویر بردار: فرید نیکخواه.

‌این نمایش با حمایت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان، انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان، انجمن نمایش مریوان، شهرداری و شورای مریوان اجرا می شود.




نظرات کاربران