در حال بارگذاری ...

«در حصار باد» در سنندج به صحنه رفت

نمایش در حصار باد نوشته و کار عبید رستمی از تاریخ ۲۶ تا ۳۱ مرداد ساعت ۲۰ در تالار تماشای شهر سنندج به روی صحنه می رود

به گزارش تئاتر کردستان، نمایش «درحصار باد» نوشته و کار عبید رستمی که اقتباسی از در انتظار گودو نوشته ی ساموئل بکت است از تاریخ 26 تا 31 مرداد در تالار تماشای شهر سنندج به روی صحنه می رود.

در حصار باد نگاهی روز به مقوله ی مهاجرت دارد یکی از نمایش های منتخب برای حضور در بیشت و هشتمین جشنواره ی تئاتر استانی است.

عبید رستمی کارگردان نمایش در گفتگویی با تئاتر کردستان گفت: تئاتر استانی یکی از قدیمی ترین و به نظر مهم ترین رویداد تئاتری هر استان است و باید هنرمندان خلاق و توانمند استان ها اهتمام ویژه ای برای برگزاری آن داشته باشند.

ایشان در خصوص نمایش نیز گفتند: موضوع جنگ ومهاجرت از معضلات اصلی جامعه ی امروز است که خوشبختانه هنرمندان ما در عرصه های مختلف به عنوان کسانی که در بطن جامعه و رو در رو بامسائل اجتماعی اندبه آن پرداخته اند.

 

در این نمایش :زهرا محمدی،فردین قادری،نیما ایمانزاده،زانیار اصلانی ،شعیب مکتبداری،سارو عباسی، امین گلی،شادی محمدی،سهند تورانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از:

دستیار کارگردان و طراح صحنه و لباس:بهار لطافتیان

مجری طراحی  صحنه :حیدر غلامی، عمران مرادی،نادر کبوتر آهنگی

مدیر صحنه:فواد ابراهیمی

انتخاب موسیقی: زانیار اصلانی

روابط عمومی :پریسا قلی پور

گریم :ثنا ناصری،نیما ایمانزاده

 

نمایش «درحصار باد» کاری از گروه تئاتر تجربه سنندج است که با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی شانو  به روی صحنه  می رود.

 

 

 




نظرات کاربران