در حال بارگذاری ...

« دهانی پر از پرنده » در بیجار به صحنه رفت

« دهانی پر از پرنده » که کار دیگری از گروه نمایش «چرک نویس» است به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی سید یاسر هاشم زاده از ۲۸تا ۳۱ مرداد ماه در مجتمع امیرنظام گروس به روی صحنه می رود

به گزارش تئاتر کردستان : نمایش « دهانی پر از پرنده » که کار دیگری از گروه نمایش «چرک نویس» است به نویسندگی فارس باقری و کارگردانی سید یاسر هاشم زاده از 28 لغایت 31 مرداد ماهدر مجتمع امیرنظام گروس به روی صحنه می رود.

کارگردان "دهانی پر از پرنده "در گفتگویی با تئاتر کردستان گفت:  بستر این نمایش بر یک بحران (به کما رفتن محمود) بنا شده است و همه افراد و شخصیت‌های نمایش در برابر این بحران عکس‌العمل ویژه نشان می‌دهند، مادر منتظر است، برادر منفعل است، پسر عاصی است و دوست «محمود» عاشق است. در چنین شرایطی همه در وضعیت بلاتکلیفی و شرایطی ناپایدار به سر می‌برند. این ایستایی و بلاتکلیفی، در تک تک دیالوگ‌ها و سراسر متن خود را نشان می‌دهد.

یاسر هاشم زاده  به تلاش زیاد هنرمندان این اثر هنری اشاره کرد و بیان داشت:این نمایش برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره ی تئاتر استانمی کردستان  آماده شده است اما گروه «چرکنویس» طبق روال همیشه ابتدا اثر را برای همشهریان به نمایش می گذارد و سپس در جشنواره های پیش رو حاضر می شود .

زمان اجرای  «دهانی پر از پرنده» در یک تایم 60 دقیقه ای و در پنج صحنه ی متوالیاست.

سید حسین موسوی ، کامران جباری ، پیمان جباری شایسته فرمانی فرد ، زهرا ابهری ، سید امید خضرپور و آرین سجادی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.




نظرات کاربران