در حال بارگذاری ...
منصور مرادی نماینده مجلس مریوان

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان بیانگر وجود امنیت پایدار در این منطقه است

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر خیاباتی در مریوان بیانگر وجود امنیت پایدار در این منطقه است.

به گزارش  تئاتر کردستان، منصور مرادی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی شهر مریوان اظهار کرد: این جشنواره در شهرستان مریوان و در نقطه صفر مرزی کشور برگزار شده و همیشه مورد استقبال مردم و هنرمندان قرار گرفته است.

وی با تقدیر از مسوولان و متولیان برگزاری این جشنواره افزود: نیاز است مدیران استانی و کشوری باید کمک کنند تا این جشنواره هر سال بهتر از سالهای قبل برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در توسعه همه جانبه می تواند تاثیرگذار باشد بحث مسائل فرهنگی و هنری هر منطقه است که می تواند در توسعه شهر، استان و کشور اثرگذار باشد.

نماینده مردم شهرستان مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سال ٩٥ جلسه ای در وزارت ارشاد اسلامی با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد که براساس آن هزینه های جشنواره تامین و تخصیص یافت.

مرادی گفت: از قبل هزینه های جشنواره از سوی مردم مریوان تامین می شد اما امروز قسمت اعظم هزینه های جشنواره با توجه به بودجه تخصیص یافته به جشنواره شاهد برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان هستیم.

وی از مسوولان استان به ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تخصیص بودجه به جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره بین المللی در مریوان به عنوان شهری مرزی بیانگر امنیت پایدار این منطقه در کشور است و نیاز است از نیروهای نظامی و انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت این منطقه به ویژه در روزهای برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تقدیر و تشکر کرد.




نظرات کاربران