در حال بارگذاری ...
عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست با هیئت رئیسه انجمن نمایش گفت:

برای تکمیل زیرساخت‌های سالن و پلاتوهای کردستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم

ساخت تالار مرکزی سنندج و پنج پلاتو در پنج شهرستان از نیازهای اساسی حوزه تئاتر است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان، اعضای هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان در نشستی دوساعته با  عبید رستمی مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تشریح عملکرد و فعالیت های انجمن در چند ماه گذشته و برنامه های پیش روی انجمن استان و تقدیر و تشکر از عموم هنرمندان تئاتر استان که علی رغم مشکلات فراوان موجود، نسبت به تولید، اجرای عمومی و حضور در جشنواره‌های مختلف اهتمام ویژه‌ای نموده‌اند، ابراز امیدواری کردند با بهتر شدن وضعیت کرونایی استان و کشور، فعالیت های انجمن و هنرمندان تئاتر استان در زمینه اجرای عمومی و کلاسهای آموزشی رونق بیشتری یابد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این  جلسه ضمن تقدیر از  فعالیت های مثبت انجمن نمایش استان گفت: استان کردستان همیشه مهد فرهنگ وهنر بوده است و خواهدبود . وجود فرهیختگان و هنرمندان نام آشنای ایران و جهان در استانمان، مایه مباهات و افتخار است. پس رسالت اداره کل ارشاد اسلامی پاسداشت این مفاخر ارزشمند بوده و در جهت فراهم نمودن زیر ساختهای اساسی و ضروری نیاز استان ، برای استفاده حداکثری هنرمندان ، از هیچ کوششی دریغ نورزیده و سستی نخواهد نمود.

وی افزود: تلاش برای  روند ساخت پلاتوهای استان و تالار بزرگ مرکزی سنندج و جذب برخی اعتبارات لازم جهت تسریع بخشی به عملیات عمرانی پلاتوهای در دست ساخت و تجهیز نور و صوت پلاتوهای به اتمام رسیده از پیگیری‌های اداره کل است.
 




مطالب مرتبط

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «موریانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرشید گویلی از تاریخ 16 تا 26 مهرماه 1402 ، در تماشاخانه مهر پردیس سینما بهمن سنندج به روی صحنه رفت . این نمایش که با نگاهی ...

|

نمایش «کار اینا...» در قروه به صحنه رفت

نمایش «کار اینا...» در قروه به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «کار اینا...» به نویسندگی و کارگردانی محمد ابراهیم (دانیال) کریمی، در قروه روی صحنه رفت. «کار اینا...» ، تازه‌ترین اثر هنرجویان آموزشگاه تئاتر «پیدا» ...

|

«ئه وین» در سنندج اجرا شد

«ئه وین» در سنندج اجرا شد

نمایش آئینی سنتی «ئه وین»، کاری از گروه تئاتر مدرن به کارگردانی هوشیار قوامی در سنندج اجرا شد

|

«که ژاوان» در دهگلان اجرا شد

«که ژاوان» در دهگلان اجرا شد

نمایش آئینی سنتی «که ژاوان» کاری از گروه راژان، به کارگردانی عرفان زندی در شهر دهگلان و روستاهای اطراف اجرا شد

|

نظرات کاربران