در حال بارگذاری ...
مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان اعلام کرد:

اسامی نامزدهای دریافت جایزه مسابقه نمایشنامه نویسی « انسان، هنر، بحران»

فاتح بادپروا مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان اسامی نامزدها و کاندیداهای دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی « انسان، هنر، بحران» را اعرلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان،  فاتح بادپروا مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان اعلام کرد پس از انتشار فراخوان ، بیش از ۳۵ نمایشنامه از نمایشنامه نویسان داخل و خارج کشور متقاصی حضور در مسابقه شدند که پس از بررسی اولیه دبیرخانه ۲۵ اثر به مرحله داوری راه یافتند. 

هیئت داوران دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی « انسان،هنر،بحران »،متشکل از ناصح کامگاری،فارس باقری و دلشاد حسین،پس از بررسی و خوانش تعداد ۲۵ نمایشنامه شرکت کننده و پذیرفته شده در این دوره از مسابقه،نامزدهای دریافت جوایز را به شرح ذیل اعلام کردند:

۱_ سمۆره کان:صابر نیک بخت/ سنندج

۲_دووپشک:صابر دل بینا / سنندج

۳_ بەشی ئێمە لە بەهەشت سنجووە:سمیه یوسفیان/سقز

۴_هەوارگەی پیرۆزی باکور یا میراتی باوکێتی؟:محسن مصطفی پور و فاتح عیسی زاده / پیرانشهر

۵_چناره‌کان:کیانوش محمدی / سقز

۶_ باڵی مه یموون:تریفه کریمیان / تهران

۷_سیاساڵ:پرویز احمدی / سقز

۸_شێتی کاته‌کان به‌رده‌وامه:سامان رستمی / دهگلان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان همچنین اعلام کرد آثار برگزیده نهایی،در چند روز آینده معرفی خواهند شد و نمایشنامه‌های منتخب در قالب یک جلد کتاب به چاپ خواهند رسید.
دومین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی «انسان،هنر،بحران» را انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و واحد کردستان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌کند.




مطالب مرتبط

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «موریانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرشید گویلی از تاریخ 16 تا 26 مهرماه 1402 ، در تماشاخانه مهر پردیس سینما بهمن سنندج به روی صحنه رفت . این نمایش که با نگاهی ...

|

نظرات کاربران