در حال بارگذاری ...
با حضوردبیر جشنواره طنز ورئیس اداره ارشاد دیواندره

از بازیگران گروه مات تجلیل شد

نشست صمیمی بازیگران گروه نمایش مات با دبیر جشنواره طنز و رئیس اداره ارشاد دیواندره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان ، گروه نمایش مات شهرستان دیواندره در روز یکشنبه  1 / 3 / 1401 نشستی با بازیگرانی که در مدت سه سال اخیر در فعالیت‌های این گروه حضور داشتند برگزار کرد.

در این نشست محمد سلیمی به عنوان سرپرست گروه نمایش مات مطالبی در مورد اهمیت و علم بازیگری بیان کرد و همچنین گزارشی از فعالیت این گروه در سه سال اخیر خصوصا دوران همه گیری کرونا ارائه داد و ضمن تشکر از هیئت رئیسه‌ی انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان به خاطر برگزاری دوره‌های آموزش بازیگری در شهرستان دیواندره تاکید کرد که در سال جاری نیز کلاس های اموزشی و ورک شاپ های بازیگری با حضور مربیان برتر استانی برگزار خواهد شد.

در این نشست دبیرجشنواره‌ی منطقه‌ای طنز دیواندره و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره نیز حضور داشتند.

دکتر کریمی از تمامی هنرمندان شهرستان دیواندره خواست که در هرچه باشکوه تر برگزار کردن جشنواره تئاتر منطقه ای طنز دیواندره که در اواخر تیرماه سال جاری برگزار می‌شود نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند.

در پایان این نشست کسانی که در کلاس های آموزشی جناب کورش احمدی و محمد سلیمی شرکت کرده بودند گواهی دوره بازیگری مقدماتی را تحویل گرفتند.




مطالب مرتبط

دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 
دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با همراهی باران برگزار شد

از عاشقانه‌های یک پوتین تا گلریزانی برای زنان کار 

در دومین روز از اجراهای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، استقبال مخاطبان همراه با قطرات زندگی‌بخش باران پاییزی، میزبان هنرمندان شد. 

|

نظرات کاربران