در حال بارگذاری ...

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سقز پایان یافت

۳۹۷ اثر نمایشی از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سقز و صاحب ارسال شد .

دبیر سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند سقز و صاحب اظهار داشت : با پایان یافتن مهلت ارسال طرح نمایشی ۳۹۷ اثر از ۱۵ استان کشور به دبیرخانه  جشنواره ارسال شد .
امیرزارع زاده گفت:مهلت دریافت طرح نمایش خیابانی درجشنواره پایان یافته و اعضای دبیرخانه آثار ارسالی به دبیرخانه را بررسی و ۵ اردیبهشت راه یافتگان را معرفی خواهند نمود .
زارع زاده افزود:جشنواره با موضوع فرهنگ شهروندی و آموزش شهروندی برگزار خواهد شد و این جشنواره صرفاً دیدگاه برگزار کنندگان هنری نیست و مقوله آموزش و پرداختن به مضامین شهروندی شرط اساسی انتخاب آثار خواهد بود .
وی همچنین در ادامه افزود : تعداد آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره در نوع خود بی‌نظیر است و الحمدلله مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است که این امر نوید جشنواره‌ای پویا و اثربخش را می دهد .
ایشان با بیان این که این جشنواره دوره ی سوم خود را تجربه خواهد کرد بیان کرد : جشنواره به صورت رقابتی برگزار خواهد شد و پیش بینی می‌شود با عنایت به کیفیت آثار ۱۵ اثر به بخش اصلی جشنواره راه یابند.
زارع زاده ضمن تشکر و قدردانی از استقبال چشمگیرهنرمندان عنوان کرد : با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان چند اثر برگزیده به جشنواره های ملی معتبر تئاتر خیابانی کشور معرفی خواهد شد .
دبیر جشنواره سپس گفت : بیشترین ارسال طرح ها مربوط به استانهای آذربایجان شرقی ، کردستان و کرمانشاه است .
لازم به ذکر است سومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی در هفته آخر تیرماه ۹۷ در سه بخش تئاتر خیابانی ، فیلم کوتاه و کاریکاتور شهروند و در قالب هفته فرهنگی سقز و صاحب توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز و صاحب برگزار خواهد شد .




نظرات کاربران