در حال بارگذاری ...
یاد یار

سالگرد درگذشت خالد خاکی ،هنرمند پیشکسوت تئاتر کردستان

مراسم سالروز درگذشت هنرمند ارجمند،خالدخاکی نویسنده ،کارگردان و مترجم سقزی عصر روز شنبه سوم شهریورماه با حضور خانواده، دوستان و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب کوردی در گورستان آیچی- قطعه هنرمندان سقز برگزار شد.

به گزارش تئاتر کردستان، مراسم سالروز درگذشت هنرمند ارجمند،خالدخاکی نویسنده ،کارگردان و مترجم سقزی عصر روز شنبه سوم شهریورماه با حضور خانواده، دوستان و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب کوردی در گورستان آیچی- قطعه هنرمندان سقز برگزار شد.

در این مراسم تنی چند از دوستان و همکاران آن مرحوم ضمن گرامیداشت یاد وی به بیان خاطراتی از همراهی و دوستی خود با خالد خاکی پرداختند.

شرکت کنندگان در این مراسم با اشاره به شخصیت و منش خالد خاکی، بر این نکته تأکید کردند که تلاش‌ چندین ساله‌ی وی در هر چه غنی‌تر شدن کتابخانه کوردی نباید به دست فراموشی سپرده شود و بایستی این راه ادامه یابد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی کردستان نیزدر این خصوص ضمن عرض تسلیت  به جامعه ی فرهنگ و هنر استان یاد و خاطر این عزیز از دست رفته را گرامی داشته از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای خانواده و دوستانشان صبر  وشکیبایی مسئلت نمودند.




نظرات کاربران