در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره بین المللی مریوان مطرح کرد:

لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی مریوان برای پانزدهمین دوره

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان گفت: تشکیل دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی مریوان با بکارگیری یک نیروی دلسوز لازمه برنامه ریزی پانزدهمین دوره این جشنواره در مریوان است.

به گزارش  تئاترکردستان گفت: به عنوان اولین کسی که طراح و بنیانگذار تئاتر خیابانی مریوان بوده ام پا به پای چشنواره کار کرده ام و تا بوده و نفس می کشم خادم جشنواره خواهم بود اما در همین اختتامیه اعلام می کنم از دبیری جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان خداحافظی می‌کنم.

وی اضافه کرد: به خاک مریوان و مردم مریوان قول می‌دهم که مشاور و پشتیبان خوبی برای دبیر آینده این جشنواره باشیم.

وی با تقدیر از همراهی میراث فرهنگی و گردشگری استان کردستان افزود: امیدواریم گردشگری هنر در سال های آتی در مریوان اتفاق بیفتد.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اعلام کرد: با تقدیر از اصحاب رسانه استان در انعکاس مطلوب چهاردهمین جشنوار تئاتر خیابانی مریوان بیان کرد: به عنوان خدمتگذار تئاتر مریوان از استاندار و مسوولان حاضر در این مراسم خواست ردیف اعتباری بودجه خاص برای این جشنواره دیده شود  تا در سالهای آتی با هیچ مشکلی در برگزاری این رویداد عظیم فرهنگی روبرو نشویم.

بادپروا عنوان کرد: مریوان نیازمند داشتن دبیرخانه دائمی تئاتر خیابانی است و نیاز است که از همین فردا دبیرخانه جشنواره با حضور یک نیروی دلسوز فعال باشد تا برنامه ریزی لازم را برای پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان انجام دهد.

 




نظرات کاربران