در حال بارگذاری ...
از سوی انجمن هنرهای نمایشی کردستان

فراخوان جشنواره استانی «مال ، شانو ، پی که نین» منتشر شد

انجمن هنرهای نمایشی کردستان، جشنواره استانی نمایش کوتاه طنز «مال ، شانو ، پی که نین» (در فضای مجازی) را  با رویکرد نمایش های کمدی و شاد برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان،  جشنواره «مال ، شانو ، پی که نین» در راستای تلطیف فضای بحرانی جامعه و با هدف کشف استعدادهای جوان و ایجاد روحیه ای شاد و امیدبخش و تقویت جنبه های آموزشی تئاتر با نگاه ویژه به رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و انجمن هنرهای نمایشی ایران  برگزار می‌شود.


موضوع جشنواره:
با توجه به اهداف جشنواره، اولویت با موضوعات مرتبط با شرایط بحران کرونا، ترغیب شهروندان به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، مبارزه صحیح و فرهنگی و مشارکت جمعی در مقابله با کرونا، تقویت روحیه سالمندان جامعه، تجلیل از کادر بهداشت و درمان است.

شرایط حضور در جشنواره:
آثار ارسالی می توانند به زبان کوردی یا فارسی باشند. 
مدت زمان نمایش‎ها باید حداقل 3 و حداکثر 5 دقیقه باشد. 
حضور در جشنواره و کلیه مراحل آن به صورت مجازی برگزار می‌شود. 
دبیرخانه جشنواره پس از بررسی آثار ارسالی و بر اساس آرای هیئت داوران جشنواره به 3 اثر برتر دیپلم افتخار و هدیه نقدی اهداء می نماید. 

گاه‌شمار جشنواره:
متقاضیان می‌توانند فایل اثر نمایشی خود را حداکثر تا تاریخ 25 آذر ماه 99 از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09932207217 ارسال نمایند. 
اختتامیه جشنواره، اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان اول دیماه 99 خواهد بود.  
 




مطالب مرتبط

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «موریانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرشید گویلی از تاریخ 16 تا 26 مهرماه 1402 ، در تماشاخانه مهر پردیس سینما بهمن سنندج به روی صحنه رفت . این نمایش که با نگاهی ...

|

نظرات کاربران