در حال بارگذاری ...
تنها فرمانداری که درکردستان به هنرمندان تئاتر تبریک گفت

پیام تبریک فرماندار بیجار برای روز جهانی تئاتر

پیام تبریک فرماندار بیجار برای روز جهانی تئاتر

 به نام خدا معمار زیبای هستی
زبان #هنر بدون شک یکی از زبانهای بسیار مهم انتقال پیام به مخاطب است
#آندره برتون، #تئاتر و #نمایشنامه را خاستگاه سورئال می‌داند و تئاتر شعر سورئالی است، که گاهی خود را مجبور می‌کند جامه رئال بپوشد. #ساموئل بکت تئاتر را کنترل زندگی، #حیات و #ضرب آهنگ #طبیعت می‌خواند. و از طرفی عبدالحسین نوشین، نمایش را آشتی عوامل زندگی بیان نموده است. و به بیان غلامحسین ساعدی اگر تاریخ عبارت از مبارزه برای تولید و اعتلای فرهنگ باشد تئاتر یعنی مبارزه و جدل برای تثبیت یک #فرهنگ و اندیشه متعالی.
#تئاتراستان کردستان و بویژه کهن دیار #گروس در کشور عزیزمان ایران همواره درخشیده است
شخصیت های بزرگ عرصه هنر در شهرستان بیجار مایه مباهات این دیار فرهنگی است و اگر نیک بنگریم بلندای سینما از ادبیات نوشتاری تا کارگردانی و بازی ورزی آن برقامت این کهن هنر، یعنی نمایش که قدمتی #همسنگ تاریخ را دارد، استوار و به اهتزاز در آمده است.
اینجانب  روز جهانی تئاتر را به  همه هنرمندان عرصه نمایش کشور،استان کردستان عزیز و بویژه هنرمندان توانمند و تلاشگر عرصه تاتر و نمایش شهرستان بیجار  تبریک عرض می نمایم و خدا را شاکرم که توفیقی حاصل شد تا #دبیرخانه #دائمی تئاتر وتار (تئاتر ماه)برای همیشه در شهرستان بیجار ثابت و دایمی گردید و قطعا در آینده در کنار تئاتر خیابانی #مریوان و تئاتر #کردی #سقز موفقیتهای ارزشمندی را به نام کردستان و #کهن دیار #گروس خلق خواهند نمود
علی اکبر ورمقانی
#فرماندار شهرستان بیجار




نظرات کاربران