در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و مسئولان

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان برگزار شد

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان، انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونت های اداره کل ، نماینده اداره کل هنرهای نمایشی کشور و ۲۶ گروه نمایشی استان که دارای پروانه فعالیت هستند، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه انجمن ها و تشکل های فرهنگی, هنری و رسانه ای در بدنه سیستم اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ها با تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی در انجام و مدیریت امور  حوزه فرهنگ وهنر در سراسر استان بسیار مفید و  کمک کننده است تا امور توسعه فضاهای فرهنگی و هنر در استان به منصه ظهور و بروز برسد.

عبید رستمی اضافه کرد: با وجود شیوع کرونا و شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه موجب تعطیلی فرهنگ وهنر به ویژه هنر تئاتر نشد، پارسال خیابان تئاتر ایران به خوبی برگزار و در سال جاری فراخوان پانزدهمین دوره تئاتر خیابانی مریوان منتشر و به زودی فراخوان تئاتر کوردی سقز نیز منتشر خواهد شد.

همچنین در چند روز آینده نیز احکام دبیر  و دبیر اجرای جشنواره طنز دیواندره صادرو به همراه آن فراخوان جشنواره نیز انتشار می یابد.

اعضای هیات رئیسه مجمع عمومی نمایندگان, انجمن و بازرس هنرهای نمایشی استان کردستان به شرح زیر انتخاب شدند
هیوا منوچهری
امید اکبر
شعله عزیزی

اعضای منتخب هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان:
سید فاتح بادپروا

 مازیار قبادی(نایب رییس)

علیرضا اسماعیلی(سخنگو)

حمیدرضا احمدی کردستانی(خزانه دار)

کژال راستبین

و یونس صحرارو نیز به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان انتخاب شد
 




مطالب مرتبط

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «موریانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرشید گویلی از تاریخ 16 تا 26 مهرماه 1402 ، در تماشاخانه مهر پردیس سینما بهمن سنندج به روی صحنه رفت . این نمایش که با نگاهی ...

|

نظرات کاربران