در حال بارگذاری ...
با حضور رییس ارشاد بانه برگزار شد

دیدار هئیت رییسه انجمن هنرهای نمایشی کردستان با رابطین شهرستان‌ها

دیدار و نشست هئیت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با رابطین محترم شهرستانهای استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر کردستان، چهارشنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ ، به میزبانی اداره ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی بانه ، نشستی صمیمی با رابطین ابقا شده و جدید شهرستانهای مختلف استان در شهر بانه برگزار شد.

 در این نشست  که از ساعت ۱۳ ظهر آغاز شد و بر اساس برنامه ریزی اجرایی میزبان تا ساعت ۲۴  شب طول کشید، رییس ارشاد بانه نیز که از چهره ها و مدیران دلسوز و فعال حوزه مدیریتی است به همراه سرپرست گروههای نمایشی بانه و چند تن از پیشکسوتان حضور داشتند. 
 دراین نشست خوشبخت (رییس ارشاد)  پیرامون نیازها و مشکلات زیر ساختی بانه دربخش سالن و ساخت پلاتو وظرفیت برگزاری جشنواره ؛
 فاتح بادپروا (رئیس انجمن) پیرامون چهارچوب وظایف رابطین براساس اساسنامه جدید و تعامل هنرمندان باهمدیگر و وضعیت تئاتر استان ؛
 علیرضا اسماعیلی(سخنگوی انجمن استان) پیرامون شرایط فعالیت و ثبت اجراهادر پورتال کردستان و دیگر فضاهای مجازی و نیز گسترش فعالیت رابطین در تهیه خبر؛  مازیار قبادی(نایب رییس انجمن) پیرامون امورات آموزشی انجمن  و برگزاری کارگاه و ورک شاپها و بایدها ونبایدها آموزش؛ حمیدرضا کردستانی(عضوهئیت رییسه) پیرامون گزارش عملکرد انجمن ها و نظارت بر کلیه فعالیتهای نمایشی شهرستان و برنامه ریزی گروههای شهرستانی؛  بها الدین عزیززاده (رابط شهرستان بانه )پیرامون مشکلات ثبت گروههای بانه ، نیازهای سالن ارشاد  و انجمن وگروهها؛ به ارائه مطلب  پرداختند .
در ادامه نشست، سرپرستهای گروههای نمایشی بانه،  سئوالات خویش را پیرامون مسائل متخلف مرتبط مطرح  و هئیت رئیسه انجمن نیز به پرسشها پاسخ دادند .
در پایان نیز اعضا انجمن  و رابطین به تماشای  نمایش خیابانی"مغازه مردگان " به کارگردانی عبدالله مجیدزاده و نمایش صحنه ای"ژین ژار ژن " به کارگردانی سوران احمدی  نشستند .


 انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان




مطالب مرتبط

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «موریانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرشید گویلی از تاریخ 16 تا 26 مهرماه 1402 ، در تماشاخانه مهر پردیس سینما بهمن سنندج به روی صحنه رفت . این نمایش که با نگاهی ...

|

نظرات کاربران