در حال بارگذاری ...
با حضور رییس ارشاد بانه برگزار شد

دیدار هئیت رییسه انجمن هنرهای نمایشی کردستان با رابطین شهرستان‌ها

دیدار و نشست هئیت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با رابطین محترم شهرستانهای استان برگزار شد.

به گزارش تئاتر کردستان، چهارشنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۰ ، به میزبانی اداره ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی بانه ، نشستی صمیمی با رابطین ابقا شده و جدید شهرستانهای مختلف استان در شهر بانه برگزار شد.

 در این نشست  که از ساعت ۱۳ ظهر آغاز شد و بر اساس برنامه ریزی اجرایی میزبان تا ساعت ۲۴  شب طول کشید، رییس ارشاد بانه نیز که از چهره ها و مدیران دلسوز و فعال حوزه مدیریتی است به همراه سرپرست گروههای نمایشی بانه و چند تن از پیشکسوتان حضور داشتند. 
 دراین نشست خوشبخت (رییس ارشاد)  پیرامون نیازها و مشکلات زیر ساختی بانه دربخش سالن و ساخت پلاتو وظرفیت برگزاری جشنواره ؛
 فاتح بادپروا (رئیس انجمن) پیرامون چهارچوب وظایف رابطین براساس اساسنامه جدید و تعامل هنرمندان باهمدیگر و وضعیت تئاتر استان ؛
 علیرضا اسماعیلی(سخنگوی انجمن استان) پیرامون شرایط فعالیت و ثبت اجراهادر پورتال کردستان و دیگر فضاهای مجازی و نیز گسترش فعالیت رابطین در تهیه خبر؛  مازیار قبادی(نایب رییس انجمن) پیرامون امورات آموزشی انجمن  و برگزاری کارگاه و ورک شاپها و بایدها ونبایدها آموزش؛ حمیدرضا کردستانی(عضوهئیت رییسه) پیرامون گزارش عملکرد انجمن ها و نظارت بر کلیه فعالیتهای نمایشی شهرستان و برنامه ریزی گروههای شهرستانی؛  بها الدین عزیززاده (رابط شهرستان بانه )پیرامون مشکلات ثبت گروههای بانه ، نیازهای سالن ارشاد  و انجمن وگروهها؛ به ارائه مطلب  پرداختند .
در ادامه نشست، سرپرستهای گروههای نمایشی بانه،  سئوالات خویش را پیرامون مسائل متخلف مرتبط مطرح  و هئیت رئیسه انجمن نیز به پرسشها پاسخ دادند .
در پایان نیز اعضا انجمن  و رابطین به تماشای  نمایش خیابانی"مغازه مردگان " به کارگردانی عبدالله مجیدزاده و نمایش صحنه ای"ژین ژار ژن " به کارگردانی سوران احمدی  نشستند .


 انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران