در حال بارگذاری ...
توسط جمعی از فعالان نمایش مطرح شد

ضرورت احداث پلاتو در شهر قروه

لزوم احداث پلاتو قروه توسط جمعی از فعالان نمایش در جلسه‌ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه، امام جمعه شهر قروه و سرپرست شهرداری قروه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کردستان، در این جلسه رابط انجمن نمایش قروه و جمعی از فعالان حوزه نمایش مشکلات خود را مطرح کرده به خصوص موضوع تاخیر در روند احداث پلاتو جدید در محل پارک شهید بهشتی که به دلیل عدم همکاری شهردار قبلی با توجه به تامین بخش عمده‌ای از بودجه آن توسط سازمان برنامه ریزی و بودجه به مدت ۵ ماه تاکنون به تاخیر افتاده است.

سرپرست جدید شهرداری اعلام کرد قرداد پروژه را مطالعه کرده و از اجرایی شدن پروژه در نزدیک ترین زمان ممکن خبر داد.

همچنین امام جمعه وقت شهر قروه دکتر رستمی با ابراز علاقه شخصی خود به هنر، گفت: با آگاهی از مشکلات هنرمندان شهر قروه به خصوص در حوزه تئاتر هماهنگی های لازم را با رؤسای ادارات در جلسات مستمر به عمل خواهیم آورد که بیشترین فعالیت و همکاری را با هنرمندان داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه نیز با بیان این مطلب که پیگیر مشکلات هنرمندان است، به اهمیت همکاری تمام ادارات در جهت رفع موانع فرهنگی و هنری شهر اشاره کرد و افزود برای رسیدن اهداف دلخواه نیازمند تعامل بیشتر هنرمندان با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قروه هستیم.




مطالب مرتبط

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

«موریانه‌ها» در پردیس سینما بهمن سنندج اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «موریانه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی فرشید گویلی از تاریخ 16 تا 26 مهرماه 1402 ، در تماشاخانه مهر پردیس سینما بهمن سنندج به روی صحنه رفت . این نمایش که با نگاهی ...

|

نظرات کاربران