در حال بارگذاری ...
روز های گرم تئاتر در بیجار؛

بازگشت نمایش «سالخوردگی » به صحنه

بازگشت تئاتر در بام ایران با« سالخوردگی» پس از گذشت بیش از ۲۰ماه دوری از صحنه.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان ، بازگشت تئاتر در بام ایران با« سالخوردگی» پس از گذشت بیش از ۲۰ماه از دوری صحنه و با تغییر رنگ کرونا این روزها بار دیگر شاهد بازگشت روزهای گرم اجرای تئاتر در بیجار بودیم.

نمایش جدیدی که در سطح شهرستان با هنرمندی اعضای گروه نمایش چرک‌نویس در حال اجرا است «سالخوردگی» نام دارد که عناوین برتر در سی و دومین جشنواره تئاتر استانی را به خود اختصاص داد و به جشنواره بین المللی فجر معرفی شد و در حال حاضر آماده اجرا برای عموم شهروندان است.

هاشم زاده و جباری کارگردانان این اثر نمایشی اظهار داشتند: سالخورردگی اقتباسی از داستان «لیرشاه» شکسپیر است که در این نمایش پادشاه به دنبال تقسیم دارایی خود در بین سه فرزند دخترش می‌باشد اما پس از تقسیم دارایی مشکلاتی بین فرزندان و پدر به وقوع می‌پیوندد.

وی ادامه داد: نمایش «سالخوردگی» به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی سید یاسر هاشم زاده و کامران جباری است که با حضور بازیگران توانای گروه تئاتر چرک نویس میزبان عموم علاقه‌مندان و هنر دوستان بیجاری بود. تئاتر «سالخوردگی» با بازی پیمان جباری، شایسته فرمانی فرد، دنیا هاشمی، مبینا اکبری، کامران جباری، محمد وطن خواه، سید علیرضا خضری و سید آرین سجادی به مدت ۹۰ دقیقه از تاریخ 18 لغایت 26 آذر ماه ساعت ۱۷:۳۰ در پلاتو مرکز فرهنگی هنری بیجار به روی صحنه رفت




نظرات کاربران