در حال بارگذاری ...
برای بررسی ضرورت فعالیت‌ در حوزه عروسکی برگزار شد

نشست انجمن هنرهای نمایشی استان با هنرمندان تئاتر عروسکی سنندج

جلسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با تعدادی از هنرمندان حوزه تئاتر عروسکی سنندج.


به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان،در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۸ هیئت رئیسه‌ی انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان نشستی را با تعدادی از هنرمندان حوزه نمایش عروسکی و عضو یونیمای استان برگزار نمود.
در این جلسه ابتدا فاتح بادپروا مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با هنرمندان حوزه عروسکی و اشتیاق شنیدن نظرات،پیشنهادات و مطالبات این هنرمندان ابراز امیدواری کرد با تلاش هنرمندان و نگاه ویژه و پیگیری انجمن استان،مشکلات این حوزه رفع گردد و با توجه به اینکه تئاتر عروسکی استان پتانسیل بسیار بالایی در سطح کشور دارد در آینده نزدیک شاهد رشد قابل توجهی در زمینه تولیدات این حوزه و برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی در استان باشیم.
فاتح بادپروا در بخش دیگری از جلسه عنوان کرد که می‌بایست این چنین جلسه‌ای پیشتر از اینها و با حضور تمامی هنرمندان عروسکی استان برگزار میشد که این اولین قدم را در این زمینه به فال نیک گرفته و تمام تلاش را در جهت رونق اجراهای تئاتر عروسکی بکار می‌گیریم.
وی همچنین ضمن ادای احترام به مرحوم محمدعلی عبدالملکی مدیر پیشین یونیمای استان افزود در آینده نزدیک و با توجه پیشنهادات هنرمندان در جلسه،مدیر جدید یونیمای استان معرفی خواهد شد و خواستار همکاری نمایشگران عروسکی استان با مدیر جدید یونیما و پشتیبانی کامل انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تئاتر عروسکی استان شد.
سایر هنرمندان شرکت کننده در جلسه که به نمایندگی از نمایشگران عروسکی استان در جلسه حضور داشتند ضمن اظهار نظر در خصوص مشکلات این حوزه و ارائه پیشنهادات لازم اعلام آمادگی کردند تا پس از استقرار دفتر یونیمای استان و معرفی مدیر جدید،به همکاری در راستای ارتقای سطح تولیدات نمایش عروسکی اهتمام نمایند.




نظرات کاربران