در حال بارگذاری ...
سرپرست فرمانداری ویژه سقز و رئیس ستاد شهرستانی هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی

برگزاری رویدادی فاخر و ارزشمند در شهرستان فرهنگ، هنر و تاریخ همزمان با اردیبهشت معطر کردستان

سرپرست فرمانداری ویژه سقز و رئیس ستاد شهرستانی هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی به مناسبت برگزاری این دوره از رویداد فرهنگی و هنری، پیامی منتشر کرد.

در پیام جعفر توان فرماندار سقز آمده است :مجموعه برگزارکنندگان هفدهمین جشنواره تئاتر کُردی سقز بر خود می بالند که همزمان با سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب و ایامی که استان کردستان به اردیبهشت معطر مزین شده است، شاهد برگزاری رویدادی فاخر و ارزشمند در شهرستان فرهنگ، هنر و تاریخی شهرستان سقز خواهند بود.
یکی از فرمایشات همیشه جاودان و فراموش ناشدنی مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان، مزین نمودن استان با عنوان سرزمین هنر و فرهنگ بود و امروز بسی جای خوشحالی و سرور است که برگزاری این رخداد در این زمان مبارک، انجام خواهد شد.
ضمن تبریک این ایام خجسته به مردم استان کردستان و شهرستان سقز و هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در این دوره از جشنواره، امیدوارم که با توان افزایی و همدلی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی کردستان، شورای اسلامی شهر و شهرداری، سایر دستگاه های اجرایی مشارکت کننده در این رویداد و مجموعه هنرمندان، بتوانیم گام های مناسبی برای برگزاری کیفی این رویداد برداشته باشیم.
بی تردید، درج این رویداد مهم در تقویم جشنواره های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اختصاص بودجه مجزا، اجرای مداوم تئاتر صحنه ای و خیابانی در طول سال، مشارکت اثر بخش تر و بیشتر هنرمندان، توجه به رفاه تماشاچیان، نظم و انضباط مالی، اجرایی و اداری، فعال بودن دبیرخانه در طول سال، ضرورت اتحاد هنرمندان و گروه های نمایش و تلاش برای راه یابی به جشنواره های فجر و بین المللی باید بیش از گذشته مورد توجه باشد.




نظرات کاربران