در حال بارگذاری ...

حضور گروه تئاتر سقز در هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین

نمایش خیابانی «من آماده ام ، هستم ، می مانم »کاری از معلولین توانمند سقز به کارگردانی امیر زارع زاده به هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین رفت.

نمایش خیابانی «من آماده ام ، هستم ،می مانم» به هفتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین راه یافت .
به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان ، نمایش خیابانی «من آماده ام ، هستم ، می مانم »کاری از معلولین توانمند سقز به نویسندگی سمیرا سلیمانی و کارگردانی امیر زارع زاده به بخش نهایی و رقابتی جشنواره منطقه ای راه یافت و این اجرا از طرف گروه به سالها تلاش برای هنر و زحمات محمد زارع زاده تقدیم شد .
این نمایش حاصل تلاش ۴ ماهه معلولین سقزی می باشد که با همیاری موسسه خیریه محبان کردستان ، مرکز مثبت زندگی ۸۲۸۲ و گروه تئاتر پیوند سقز به مرحله اجرا رسیده است .
نمایش داستان مردی است که ۳ فرزند معلول دارد .
این نمایش تیرماه در جشنواره حضور خواهد داشت و با نمایش سایر استانهای کرمانشاه ، ایلام ، کردستان و همدان به رقابت خواهد پرداخت .
پیشتر نیز معلولین سقزی با کارگردانی امیر زارع زاده در جشنواره معلولین حضور یافته بودند و در بخش های جشنواره جوایزی را دریافت کرده بودند .
مهدی اوحدی ، آرمان محمدی ، خه بات یارمرادی و پدرام سلیمانی بازیگران این نمایش هستند .
دیگر عوامل نمایش به شرح زیر میباشند :محسن محمدی مشاور کارگردان ، احسان زارع زاده طراح صحنه ، اسماعیل مرادیان طراح لباس ، فاروق صحرایی طراح بروشور ، نرگس دبیری هماهنگی ، بختیار عبدی و سمیه باستان روابط عمومی و تصویر ، زینب رضوانی سرپرست گروه .




نظرات کاربران