در حال بارگذاری ...

فراخوان نخستین جشنواره استانی تئاتر کوتاه دهگلان

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان منتشر کرد فراخوان نخستین جشنواره استانی تئاتر کوتاه دهگلان منتشر شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان دفتر شهرستان دهگلان، در راستای اهداف فرهنگی و هنری خود و ضمن تاکید بر تولید آثار ارزشمند مطابق با شان و پیشینه درخشان تئاتر در این استان فرهنگی و با تاکید بر کاهش آسیب های اجتماعی فراخوان ( نخستین جشنواره استانی تئاتر کوتاه دهگلان ) با رویکرد تک گویی را منتشر می کند موضوع نمایش های جشنواره آزاد است ولی موضوعات ذیل در اولویت خواهند بود: پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی خانواده و آسیب های سبک زندگی دیجیتال ارائه دیدگاه خلاقانه هنرمند در باب تک گویی متون نمایشی ایرانی به ویژه آثار هنرمندان بومی و جوان استان در اولویت انتخاب خواهند بود مسابقه (صحنه‌ای) بخش اصلی جشنواره مختص نمایش های صحنه ای می باشد که به صورت رقابتی برگزار می گردد.

جشنواره پذیرای آثار هنری در قالب‌های مختلف از قبیل پرفورمنس، آثار متن محور صحنه ای، تئاترهای خارج از مکان متعارف اجرایی و ... خواهد بود که در راستای مفهوم تک گویی و رویکرد کلی اهداف جشنواره باشد.  حداکثر مهلت ارسال فرم تقاضای حضور در جشنواره به هــمراه سه نسخه از نمایشنامه و سه نسخه دی وی دی با کیفیت از اجراهای عمومی نمایش تا پایان وقت اداری روز شنبه 30 خردادماه سال 1402 جهت بازبینی است.

آدرس دبیرخانه: استان کردستان، شهرستان دهگلان، میدان بعثت، خیابان محمد اوراز - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان - نخستین جشنواره استانی تئاتر کوتاه دهگلان

 

نخستین جشنواره استانی تئاتر کوتاه دهگلان روزهای 15 و 16 تیرماه سال 1402 برگزار می‌شود.




نظرات کاربران