در حال بارگذاری ...

«شمشیر» از سنندج به زنجان رفت

نمایش «شمشیر» به کارگردانی کیوان آذرخش که پیش از این از ۹ تا ۱۵ مهر در سنندج اجرا شده بود، در دومین جشنواره پانتومیم زنجان هم روی صجنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «شمشیر» کاری از گروه تئاتر تیک تاک سنندج با سرپرستی افشین خدری و به کارگردانی و نویسندگی کیوان آذرخش، به جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان راه یافت.

این نمایش پیش‌تر، از 9 تا 15 مهر 1402 در گالری مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برای عموم به اجرا گذاشته شده بود. «شمشیر»، روایت سرگشتگی و طغیان مردیست که بر اثر جنگ خانواده اش را از دست داده است و در قامت پدری عصیانگر با شمشیری فولادین راهی میدان نبرد می‌شود.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از مبین عطایی (آهنگساز)، اشکان کمانگر (طراح پوستر و بروشور)، آژین عبدالله‌زاده (طراح لباس)، حامد منوچهری (عکاس)، نازیلا خاوریان مقدم (گریم) و پیام رستمی (طراح نور) نام برد.




مطالب مرتبط

با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند
با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز، با اعلام فهرست آثار و هنرمندان برتر، دو نمایش «تاسه» و «بوچیکمان هه یه و زه ماوه ندی» (سنندج) را به چهل‌وسومین جشنواره تئاتر فجر و نمایش «ئودیپی شاریار» (سقز) را به جشنواره تئاتر کرکوک عراق معرفی کرد.

|

نظرات کاربران