در حال بارگذاری ...

نمایش «په شیو» در دهگلان اجرا شد

نمایش مونولوگ «په شیو»، کاری از گروه نمایشی سوژین در دهگلان اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش مونولوگ «په شیو» کاری از گروه نمایشی «سوژین» از شهرستان دهگلان به نویسندگی سامان رستمی و کارگردانی مشترک سامان رستمی و اقبال صادقی از  3 لغایت 7 مهر ماه 1402 به مدت 5 روز، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و انجمن نمایش استان و دفتر رابط انجمن در شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان به روی صحنه رفت.

اقبال صادقی در نمایش «په شیو»  بازی می‌کند

این نمایش در اولین جشنواره استانی تئاتر مونولوگ دهگلان جایزه تقدیر نویسندگی متن برای سامان رستمی و جایزه برتر بازیگری را برای اقبال صادقی دریافت کرد.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: «په شیو»، دستیار کارگردان و طراحی صحنه نادر حسین پناهی، منشی صحنه ژیلا امیری، طراحی لباس و انتخاب موسیقی سارا الماسی، طراح گریم نادر حسین پناهی و طراح پوستر و بروشور پریسا خالدیان، اجرای نور و موسیقی ایمان رستمی.




مطالب مرتبط

با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند
با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز، با اعلام فهرست آثار و هنرمندان برتر، دو نمایش «تاسه» و «بوچیکمان هه یه و زه ماوه ندی» (سنندج) را به چهل‌وسومین جشنواره تئاتر فجر و نمایش «ئودیپی شاریار» (سقز) را به جشنواره تئاتر کرکوک عراق معرفی کرد.

|

نظرات کاربران