در حال بارگذاری ...

گروه لستوک در قلعه والی ارومیه اجرا شد

نمایش آیینی و سنتی «بهانه» به سرپرستی رامین شیخ الاسلامی وطنی در قلعه والی ارومیه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش آیینی و سنتی «بهانه» کاری از گروه لستوک به سرپرستی رامین شیخ الاسلامی وطنی در تاریخ 2 و3 آبان ماه 1402 در قلعه والی ارومیه صبح و عصر به اجرا درآمده است.

(طراح وکارگردان) رامین شیخ الاسلامی وطنی،(دستیار کارگردان) میلاد اخترشناس،پروین فیضی، (تدارکات) متین فیضی، طراح پوستر و بروشور (آرش عباسی) (بازیگران) پروین فیضی،ثنا روحانی،سهیلا دستگیر،ثنا مرادی،تارا مرادی،سارا احمدنژاد،کانی آرتین .با تشکر از حمایت‌ها و مدیریت (موسسه نقش آفرینان ) علیرضا اسماعیلی ،(گروه هنری شوچرا لرستان به سرپرستی)سعیدچراغی ،(گروه هنری داغلار آذربایجان شرقی به سرپرستی)رحیم مددی ،(گروه هنری چیکسای خراسان شمالی به سرپرستی)حامد مطرانلویی، (گروه هنری میسان خوزستان به سرپرستی)باسم حمادی، (گروه هنری شنه شاهو به سرپرستی) شاهو فتحی. در این جشنواره اجرای آیینی سنتی و موسیقی و رقص محلی گروه‌های مختلفی از استانهای آذربایجان شرقی،خراسان شمالی خوزستان،گیلان و کردستان حضور داشتندو به اجرای حرکات نمایشی آیینی و سنتی اقوام ایرانی پرداختند.

لازم به ذکر است که این نمایش در ایام نوروز 1402 در استانهای کردستان،ایلام،کرمانشاه و آذربایجان غربی نیز به اجرا درآمده است.




نظرات کاربران