در حال بارگذاری ...

«خانه‌وا‌ده» در پلاتو هنرستان هنرهای زیبا سنندج اجرا شد

با نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی شعیب مکتب‌داری، «خانه‌وا‌ده» در پلاتو هنرستان هنرهای زیبا سنندج اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «خانه وا ده» از تاریخ ۱۸ الی ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در پلاتو هنرستان هنرهای زیبا سنندج با نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی شعیب مکتب‌داری به روی صحنه رفت.

خانواده روایت پدریست که شرایط سختی رای برای سایر اعضای خانه ایجاد کرده است و هیچ شخصی اجازه ی اعتراض و مخالفت با پدر را ندارد. هرچه پدر بخواهد و هرچه پدر بگوید واقعیت است و جز او کسی اجازه اظهار نظر ندارد در نهایت پسر خانواده طغیان می کند و با نادیده گرفتن حرف پدر محکوم به انزوا و طرد از خانواده می شود.

پریسا قلی‌پور، سهند تورانی، سارینا تورانی، الناز حسینی، پرهام ترقی، مصطفی دولت‌یاری، نونا فاطمی و آنیتا جعفری نقش آفرینان این اثر نمایشی بودند.

مبینا مقصودی (دستیار کارگردان) آیشین بازیار(بالانویس) روژینا ملک(لباس) شعیب مکتب‌داری(طراح صحنه و نور)هستی خاطری(اجرای نور) سعید رضوانی(طراح عنوان) ادیسا سلیمی و روژینا ملک(گریم) شعیب مکتب‌داری (تدوین صدا و افکت‌گزاری)، مبینا مقصودی(اجرای موسیقی)، سالار ارکان(عکاس)، صهیب کرمی(مدیر صحنه و روابط عمومی) مهسا اسفندیاری، الینا رحمانی، روژان خسروی و کارو فتحی(دستیاران صحنه) از دیگر عوامل این نمایش بودند.




نظرات کاربران