در حال بارگذاری ...

نمایش «شاکُش» در بیجار به روی صحنه رفت

نمایش «شاکُش» به کارگردانی سید یاسر هاشم زاده و کامران جباری، در بیجار اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان، نمایش «شاکش » به نویسندگی باقر سروش و کارگردانی سید یاسر هاشم زاده و کامران جباری از چهاردهم لغایت بیست و پنجم بهمن ماه به مدت دوازده شب برای عموم مردم بیجار به روی صحنه رفت و با استقبال گسترده علاقمندان روبرو شد.

یاسر هاشم زاده، یکی از کارگردانان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر (استان کردستان) اظهار داشت: این نمایش با نویسندگی باقر سروش، کارگردانی کامران جباری و سیدیاسر هاشم‌زاده و بازیگری پیمان جباری، محمد وطن‌خواه، شایسته فرمانی‌فرد، کامران جباری، خاطره اژگان، فاطمه فرخی، کیاناز صمدی،رویا عنایتی، هستی نوری ،سیاوش داوود پور و علیرضا خضری به روی صحنه رفت.

هاشم زاده به پتانسیل های خوب شهرستان بیجار اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان بیجار با داشتن پتانسیل‌های خوب در عرصه هنر‌های نمایشی و کسب عناوین برتر در جشنواره‌های مختلف توانسته به یکی از قطب‌های تئاتر استان کردستان تبدیل شود.

کامران جباری، کارگردان دیگر این اثر هنری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر بیان داشت: نمایش شاه کش حاصل تلاش یک ساله هنرمندان دیار گروس است که نتیجه و ماحصل این تلاش راهیابی برای ششمین سال متوالی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر و اجراهای عمومی پرمخاطب در شهرستان بیجار است.

 جباری خاطر نشان کرد: خوشحالیم که هنر تاتر در دیار گروس زنده و پویا است اما پویا ماندن این هنر نیازمند حمایت بیشتر را دارد تا هنرمندان گروه بتوانند با دلگرمی بیشتر به تولید تئاتر بپردازند.




نظرات کاربران