در حال بارگذاری ...
...

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

دبیر دومین جشنواره تئاتر صحنه‌ای تک‌نفره دهگلان منصوب شد

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

دبیر دومین جشنواره تئاتر صحنه‌ای تک‌نفره دهگلان منصوب شد

با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، کاوه سلیمی به عنوان دبیر دومین جشنواره تئاتر صحنه‌ای تک‌نفره دهگلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کردستان،  با حکم علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، کاوه سلیمی به عنوان دبیر دومین جشنواره تئاتر صحنه‌ای تک‌نفره دهگلان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر، به موجب این حکم به عنوان دبیر دومین جشنواره تئاتر صحنه‌ای تک‌نفره دهگلان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به ذوق، تدبیر و تجارب ارزشمند خود در انجام وظایف محوله اهتمام ورزیده و در اعتلا و ارتقای سطح کیفی این جشنواره و همچنین معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان کردستان گام‌های موثری بردارید.»

اولین دوره این جشنواره در سال ۱۴۰۲ به صورت استانی برگزار شد و دومین دوره آن نیز به زودی با حضور هنرمندان سطح استان برگزار خواهد شد.

از جمله وظایف دبیر جشنواره می‌توان به تدوین فراخوان و آیین‌نامه جشنواره، تشکیل دبیرخانه جشنواره، جمع‌آوری و بررسی آثار، دعوت از داوران، برگزاری جلسات داوری، برگزاری جشنواره، اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز اشاره کرد.

کاوه سلیمی از هنرمندان شناخته شده تئاتر کردستان است که سابقه فعالیت در زمینه‌های مختلف تئاتر از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری را دارد.

او همچنین در چندین دوره از جشنواره‌های مختلف تئاتر در سطح استان و کشور حضوری فعال داشته و صاحب عناوین و افتخارات متعددی است.