در حال بارگذاری ...

دوره های آموزشی هنر نمایش در بانه برگزار شد

 رئیس انجمن نمایش بانه از برگزاری چند دوره آموزشی هنر نمایش در سال جاری و همچنین سال گذشته خبر داد.

به گزارش تئاتر کردستان به نقل از ایرنا سامان مهران گفت: انجمن نمایش بانه از سال 94 با رویکردی کارآمد و نگاهی بنیادین و توسعه گرایانه به هنر تئاتر، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف هنر تئاتر کرد.

وی افزود: برنامه ریزی و اهداف این انجمن بر مبنای پیشرفت و کسب تجربیات و آموزش در امور هنرهای نمایشی بنیان گذاری شده است.

مهران با اشاره به پیشرفت های به دست امده در هنر تئاتر بانه گفت: انجمن نمایش بانه گام های بسیار خوبی در زمینه کسب دانش به روز تئاتر برداشته است و با دعوت از اساتید به نامی چون ناصح کامگاری و فرزاد حسن میرزایی کارگاه های آموزشی برگزار کرد.

وی اظهار کرد: در این کارگاه که در دو مقطع مقدماتی و متوسطه فشرده برگزار شد بیش از 50هنرجو شرکت کردند.

مهران افزود: کلاس های آموزشی مبانی مقدماتی در سه گرایش نویسندگی، کارگردانی و بازیگری توسط استاد کامگاری برگزار شد و کلاس های آموزشی بازیگری در مقطع متوسطه که هشت ماه ادامه داشت توسط فرزاد حسن میرزایی برگزار شد.

رئیس انجمن نمایش بانه با اشاره به خروجی برگزاری کلاس های آموزشی افزود: خروجی کلاس های آموزشی، نمایشی به نام 'رقص مادیون' که در زبان کردی به معنی ' سه مای مایینه کان' نوشته محمد چرمشیر و ترجمه مختار محمدی است که در آینده نزدیک در جشنواره های مختلف اجرا می شود.




نظرات کاربران