در حال بارگذاری ...

هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان جلسه تشکیل داد

به گزارش تئاترکردستان: هئیت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با توجه به مباحث تئاتر استان در تاریخ ۵ شنبه ۴ خرداد تشکیل جلسه داد و پس از بحث و گفتگو برنامه های خود را به شرح ذیل اعلام کرد.

به گزارش تئاترکردستان: هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان با توجه به مباحث تئاتر استان در تاریخ 5 شنبه 4 خرداد تشکیل جلسه داد و پس از بحث و گفت‌وگو برنامه های خود را به شرح  ذیل اعلام کرد.

الف: در خصوص نحوه ی حمایت مالی از اجرای عمومی گروه های نمایشی دارای پروانه مقرر شد در راستای حمایت از تولید و اجرای عمومی نمایش های فاخر و ارزشمند در استان و برابر شیوه نامه ی مصوب انجمن هنرهای نمایشی استان اقدام شود.

ب: با توجه به ضرورت استفاده ی هنرمندان تئاتر از سالن های آمفی تئاتر  واتمام قرار داد اجاره ی سالن ها با بخش خصوصی ،مقرر شد مراتب از طریق اداره کل پیگیری تا نسبت به در اختیار قرار دادن سالن ها به انجمن هنرهای نمایشی اقدام گردد.

ج: مقرر شد انجمن هنرهای نمایشی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره ارشاد شهرستان مریوان در تاریخ 15 خرداد نسبت به برگزاری انتخابات انجمن در شهرستان مریوان اقدام  کند.

د: مصوب شد در آینده ای نزدیک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نسبت به برگزاری جلسه ای با حضور پیشکسوتان تئاتر استان، سرپرست و کارگردان گروه های نمایشی استان و مسئولین دفاتر شهرستانی انجمن ،با موضوع بررسی وضعیت و برنامه های پیش رو تئاتر استان در یکی از شهرستان های استان اقدام شود.

 

 




نظرات کاربران